Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mocsári békahír

Egy brekkancs történetei, parttalan agyalás és önsajnálat

Friss topikok

  • Nash vs. Keynes: média.. (2011.12.28. 07:35) Fűszeres Eszter
  • 1rem1 Art: Ez jó:) (2011.12.18. 10:17) Láthatatlan
  • Nash vs. Keynes: no igen. revideálom az álláspontomat, bár tény, hogy én magam hajlamos vagyok megfeledkezni az ily... (2011.07.23. 22:55) Azt mondja a barátom
  • John Preston: :( (2011.05.12. 16:30) Kislány
  • Szőkeherceg-bombanője: Úgy vagyok vele, hogy ha bárki elkezd kiabálni, akkor csatlakozom. Amúgy meg nézegetem a kínálatot... (2010.11.25. 14:50) Nem is tudom

Linkblog

Szerető

2010.04.19. 20:52 Szőkeherceg-bombanője

Beengedtem.
- Ne haragudj, tényleg mindjárt a tiéd vagyok, csak megírom még ezt.
- Semmi baj, csináld csak!
- Tényleg csak erre válaszolok még, tudod, a fórum... De azonnal.
A hátam mögé lépett. Buzgón és lehetőség szerint igen gyorsan gépeltem, muszáj válaszolnom, talán a nap is másképp kelne fel reggel, ha nem. Próbáltam koncentrálni. De a keze már a melleimen járt. Lehajolt a nyakamhoz, belecsókolt. Felállt a szőr a hátamon és a karomon, olyan puhán és finoman csókolt, beleszuszogott a fülembe. A melleim megkeményedtek és a tenyerébe döftek. Egyik kezemmel próbáltam még elküldeni a szöveget, megtalálni fél szemmel a "Mehet" gombot, de a szája már az én számat kereste, maga felé fordított a görgős széken és odatérdelt elém. Az arcát az ölembe fektette. Melegített, sütött a lehelete a vékony szoknyán keresztül. Befúrta a fejét a két combom közé, egyik kezével a szoknyámat emelte meg. Belekapaszkodtam sötétbarna, sűrű hajába.
"Ne itt, ne térdelj a kemény kövön..."
Rám emelte a szemét, megláttam magam benne és szépnek tűntem. Felállt, engem is felhúzott magához és elkapta a kezemet. Vonszolt maga után a hálószobába. Magához húzott és szájon csókolt. Szeretek vele csókolózni. Dohányzik, de sosem érzek rajta dohányszagot, mindig olyan finom, édes a szája, a nyelve. Szeretem, ahogyan a finom borosták végigszántják az arcom bőrét. Megmarkolta a fenekem, egészen közel húzott magához, éreztem, amit éreznem kellett. Hozzászorítottam a csípőmet. Minél közelebb legyek hozzá. Levette a pólóm és kikapcsolta a melltartómat. Kirángattam az ingét a nadrágból, a bőrét akartam érezni, markolni a húsát. Ő is markolt engem, szorított magához erősen.
"Milyen finom a bőröd!"- súgta a fülembe. "A tiéd is, szeretem." - válaszoltam. Kiléptem a szoknyából, gomboltam közben kifelé az ingét, a nadrágot már ő húzta le magáról. Zokni szerencsére nem volt rajta és alsót sem hord. :) Milyen jó. :) Rántott, sodort az ágyra, ráborultam, betakartam a testemmel. Csókoltam, ahol értem. Aztán átfordított. Ő kerekedett felém, térdét a lábaim közé tette, széttártam neki a combjaim. Megemelt kissé és a vállára emelte a lábaimat. Eltűnt a feje a combjaim között. Kitartó és ügyes fiú, de most nem vágytam hosszas kényeztetésre. Őt akartam mindenestől. "Gyere inkább, jó?" Felnézett rám, száján még az én nyomaim, felhúztam, fel, magamhoz, lecsókoltam róla.
A vállaira vette a lábaim.

Szólj hozzá!

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://brekkancs.blog.hu/api/trackback/id/tr951935461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása