Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mocsári békahír

Egy brekkancs történetei, parttalan agyalás és önsajnálat

Friss topikok

  • Nash vs. Keynes: média.. (2011.12.28. 07:35) Fűszeres Eszter
  • 1rem1 Art: Ez jó:) (2011.12.18. 10:17) Láthatatlan
  • Nash vs. Keynes: no igen. revideálom az álláspontomat, bár tény, hogy én magam hajlamos vagyok megfeledkezni az ily... (2011.07.23. 22:55) Azt mondja a barátom
  • John Preston: :( (2011.05.12. 16:30) Kislány
  • Szőkeherceg-bombanője: Úgy vagyok vele, hogy ha bárki elkezd kiabálni, akkor csatlakozom. Amúgy meg nézegetem a kínálatot... (2010.11.25. 14:50) Nem is tudom

Linkblog

Fűszeres Eszter

2011.11.01. 10:58 Szőkeherceg-bombanője

Régóta olvasom a blogját, kedvelem őt, szeretem a stílusát, szeretem az egyéniségét, tisztelem azért, hogy jó ember, és értékelem benne, hogy szép fotókat tud csinálni, jó kajákat főz, ismert ember lett a blogolás révén, de megmaradt kedves, közvetlen, szelíd, érzékeny embernek. Jó embernek tartom, na.

Tegnap megnéztem a tévéműsort, (nemigen szoktam) és látom ám, hogy a Paprika Tv-n lesz vele film. Gondoltam megnézem már, milyen? Mozgóképen nem láttam még őt, hallottam a rádióban, láttam róla fotókat, de kimaradt valahogy a film. :) 

A filmecske azzal kezdődik, hogy Bodrogi Eszter és családja leballagnak egy lépcsősoron. És bizony Eszterkén meg-megrendül a hájacska. A film során többször látni még igen előnytelen pozícióból filmezve, szépen kigömbölyödnek itt-ott a zsírocskák. 

Namármost. Eszter egy blogger. Nem ebből él, nem filmsztár, nincsenek rá alapozva filmsorozatok. Viszont főzős blogger. Meg lehet nézni, hogy hány, ebben a műfajban ténykedő hölgy és úr nincs elhízva. A főzés biza ezzel (is) jár. Vagy legalábbis tud járni. Nigella, aki tévésztár többször említette filmbéli szereplései során, hogy épp most van túl egy drasztikus szénhidrátmentes kúrán. Nyilván meghatározzák számára, hogy hány kilósan fér még bele a "keretbe" és hány kilósan már nem. De mindig öltöztetik megfelelően, soha, de soha nem mutatják a nem túl szerény méretű hátsóját, nem hozzák olyan helyzetbe, hogy vki azt mondhassa, hogy "hja kérem, jól főz, persze, de meg is látszik a valagán!" Nem rontják a hitelét. És akkor itthon csinálnak egy nőről, aki sikeres főzős blogíró egy filmecskét, ahol képesek alulról fotózni, és különben is tojnak rá, hogy miként lehetne őt vonzóbbnak bemutatni. Mert amúgy egy kellemes, lenyűgöző személyiség. Röhejes, de a filmecskében még csak nem is főzött, nem lehetett látni abban szerepelni, amihez ért, pusztán szedett-vedett frizurával, láthatólag önmaga összeállította öltözékben.

Utálom az ilyesmit. Méltóságon alulinak tartom. 

3 komment

Címkék: eszter riport fűszeres

A bejegyzés trackback címe:

https://brekkancs.blog.hu/api/trackback/id/tr363344403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fuszeres Eszter · http://www.fuszereslelek.hu/ 2011.11.01. 20:02:13

Aranyos vagy, de sajnos az már több némi hájacskánál. Dolgozunk rajta, hogy eltűnjön, majd nyáron jelentkezek ;-)

Szőkeherceg-bombanője 2011.11.05. 11:49:22

@Fuszeres Eszter: Ehh... Teljesen mindegy, hogy van-e rajtad háj és az mennyi. Azt gondolom, hogy mindenkinek joga van arra, aki médiában szerepel, hogy azt mutassák meg rajta, ami szép. Ez a filmecske nem fogyókúrás táborról szólt, hanem arról, hogy itt vagy te, ezt tudod. A szép és átütő személyiséged kellett volna bemutatniuk, nem pedig pocsék, ám annál semmitmondóbb képeket csinálniuk rólad.
süti beállítások módosítása