Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mocsári békahír

Egy brekkancs történetei, parttalan agyalás és önsajnálat

Friss topikok

  • Nash vs. Keynes: média.. (2011.12.28. 07:35) Fűszeres Eszter
  • 1rem1 Art: Ez jó:) (2011.12.18. 10:17) Láthatatlan
  • Nash vs. Keynes: no igen. revideálom az álláspontomat, bár tény, hogy én magam hajlamos vagyok megfeledkezni az ily... (2011.07.23. 22:55) Azt mondja a barátom
  • John Preston: :( (2011.05.12. 16:30) Kislány
  • Szőkeherceg-bombanője: Úgy vagyok vele, hogy ha bárki elkezd kiabálni, akkor csatlakozom. Amúgy meg nézegetem a kínálatot... (2010.11.25. 14:50) Nem is tudom

Linkblog

Ügyfélszolgálat

2011.07.15. 22:08 Szőkeherceg-bombanője

- Jó napot!

- Jó napot! Parancsoljon!

- Nem akarok én parancsolni...

- Miben segíthetek?

- Semmiben.

- De miért hívott fel?

- Beszélgetni szerettem volna.

- Azt kérem itt nem lehet. Ügyfélszolgálat. Azt tárcsázta. Végig kellett várnia a sok géphangot, be kellett ütnie egy csomó kódot, utána tudott csak hozzám érni. Addig nem gondolta végig, hogy ez nem az a hely, ahol beszélgetni lehet?

- Tudja, nincs itt a közelemben senki se. És gondoltam, hogy ha végigtárcsázok mindent, beütök kódokat, akkor majd magával talán el tudnék beszélgetni. Akkor is, ha nincs ügyem.

- Ez nem a megfelelő hely erre. Beszélgetni itt nem lehet! Ügynek lennie kell!

- Találjak ki egyet?

- Az szabálytalan. 

- Akkor most mit csináljak?

- Tegye le a kagylót én pedig elköszönök.

- De én beszélgetni szerettem volna!

- Kérem én erre nem érek rá! Nekem ügyeket kell intéznem! Ezért kapom a fizetést.

- Nem kérek nagy dolgot. Csak egy kicsit beszélgessen velem. Olyan egyedül vagyok. Nincs magának szíve?

- A szívhez ennek semmi köze nincs kérem. Természetesen van szívem, de értse már meg, hogy itt munka folyik. Nem lélekápolás. Próbálta már valamelyik lelki segélyszolgálatot?

- Igen, próbáltam, de nincs nekem lelki bánatom. Csak emberi hangra vágytam. Csak egy kis beszélgetésre.

- Bontom a vonalat, sajnálom. A viszonthallásra.

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://brekkancs.blog.hu/api/trackback/id/tr983071128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása