Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mocsári békahír

Egy brekkancs történetei, parttalan agyalás és önsajnálat

Friss topikok

  • Nash vs. Keynes: média.. (2011.12.28. 07:35) Fűszeres Eszter
  • 1rem1 Art: Ez jó:) (2011.12.18. 10:17) Láthatatlan
  • Nash vs. Keynes: no igen. revideálom az álláspontomat, bár tény, hogy én magam hajlamos vagyok megfeledkezni az ily... (2011.07.23. 22:55) Azt mondja a barátom
  • John Preston: :( (2011.05.12. 16:30) Kislány
  • Szőkeherceg-bombanője: Úgy vagyok vele, hogy ha bárki elkezd kiabálni, akkor csatlakozom. Amúgy meg nézegetem a kínálatot... (2010.11.25. 14:50) Nem is tudom

Linkblog

Nem is tudom

2010.11.24. 20:01 Szőkeherceg-bombanője

melyik országba kellene költözni...

Szeretnék egy olyan országban élni, ahol királyság van, a parlamentnek nincs beleszólása a kormányzásba, vagy max. egyetértési joga van, ahol a hírek "előállítása" egy kézben van, ahol a költségvetésbe senkinek nincs beleszólása a királyon kívül, ahol a törvénykezési hatalom is abba az egy kézbe összpontosul és ahol az internet-hozzáférést is szabályozzák. Ja, és ahol eltörlik a nyelvtanulást és valami egészen kevés ember által beszélt nyelvet használnak, hogy ne hatoljon be a káros külvilág. És még azt is szeretném, ha abban az országban sehol nem lenne biztonságban a pénzem, nem számíthatnék nyugdíjra és az egészségügyi ellátás is pocsék volna. Olyan államot szeretnék, ahol minden felelős és jól fizető munkakört a király rokonsága töltene be, ahol egy tollvonással rúgnának fel minden gazdasági megállapodást, ahol államosítanák a cégeket, ahol minden kisvállalkozást ellehetetlenítenének, ahol nem volna egy kiszámítható törvény sem, ahol azonos bűncselekményekért nem járna azonos büntetés, ahol minden arra volna bazírozva, hogy én majd jól hiszek mindent, jó leszek és leszek kedves felfordulni idejekorán, azaz még a nyugdíjas korom előtt és lehetőleg egészségesen.

Nem tud valaki egy ilyen fasza helyet?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brekkancs.blog.hu/api/trackback/id/tr322471115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.25. 09:11:42

nem is tudom...
pont azt az elkeseredettséget érzem ebből az írásból, amit én is érzek. nem is tudom, mi lenne most jó. dugjam a fejem a homokba, vagy kezdjek el kiabálni?

Szőkeherceg-bombanője 2010.11.25. 14:50:30

Úgy vagyok vele, hogy ha bárki elkezd kiabálni, akkor csatlakozom. Amúgy meg nézegetem a kínálatot, hogy hová lehetne kitelepülni. :(
süti beállítások módosítása