Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mocsári békahír

Egy brekkancs történetei, parttalan agyalás és önsajnálat

Friss topikok

  • Nash vs. Keynes: média.. (2011.12.28. 07:35) Fűszeres Eszter
  • 1rem1 Art: Ez jó:) (2011.12.18. 10:17) Láthatatlan
  • Nash vs. Keynes: no igen. revideálom az álláspontomat, bár tény, hogy én magam hajlamos vagyok megfeledkezni az ily... (2011.07.23. 22:55) Azt mondja a barátom
  • John Preston: :( (2011.05.12. 16:30) Kislány
  • Szőkeherceg-bombanője: Úgy vagyok vele, hogy ha bárki elkezd kiabálni, akkor csatlakozom. Amúgy meg nézegetem a kínálatot... (2010.11.25. 14:50) Nem is tudom

Linkblog

Tök

2013.10.31. 20:54 Szőkeherceg-bombanője

Végigkeféltem az éjszakát. 8 órát. Ebből másfél órát lovagoltattam a nőt. Új rekordom. Direkt megnézettem vele az órát. Szeretek rekordokat felállítani. Csont és bőr vagyok, tudom, de nem érdekel. 20 éve nem tudok aludni, 20 éve baszok minden éjjel. Nem lehet annyit enni, hogy pótoljak ennyi mozgást. Más konditerembe jár, én baszok. A 8 óra nem különleges, néha többet is sikerül, ahogy a csaj bírja. Rajtam nem múlik. 15 éve állítottam fel egy rekordot, akkor 28 órát keféltem egyhuzamban, igaz, majdnem ottmaradtam. Rám kellett hívni a mentőt. De csak majdnem! Csak a farkam van, nincs semmi másom, azt addig használom, amíg bírom. Más férfiak bosszankodnak rajta, hogy a farkuk vezérli őket, én büszke vagyok rá. Nem érdekel, hogy elveszítem az eszem miatta. Semmi nem ér annyit, mint a kúrás. Mentem én már egy nap 500 kilométert is egy jó baszásért, nem érdekel. Szeretem a farkam. Jó hosszú és nagyok a tökeim is. Lehetne talán kicsit vastagabb, nem mondom, hogy nem, de ha istenigazából felállítom nincs nő, aki el ne hűlne rajta. Nem sokan tudják tövig bekapni. Páran még azt sem engedik, hogy tövig bedugjam nekik. Pedig én úgy szeretem. Keményen, tövig, órák hosszat. Ez a pina is elájult, mikor meglátta. Jól bírja, nem mondom, ritka az ilyen nő, aki felveszi velem a versenyt. Neki sikerült. Imádom a pinát. Élek-halok érte, ez tart életben. Legjobb dolog a világon. Egy jó pina és a farkam. A legtutibb kombináció. Elfáradtam azért most egy kicsit. Egy csepp sem maradt benne. Kifacsart ez a csaj. 

"Jó voltál ma, jól bírtad. Megdöntöttünk egy rekordot. Mondtam már, hogy gyűjtöm a rekordjaimat? Szerintem alszom egy kicsit, gyere, aludj velem te is, jó?"

Pokolian fáj a tököm, miért kell erre ébredjek? Ilyen még nem volt. Bassza meg. De kurvára fáj. Már ilyen sötét van? Mennyit aludhattam? A nő még alszik, szerintem kimegyek hugyozni. Hátha jobb lesz. Mi a faszom ez?

"Mi a kurva isten fasza ez, baszd meg!"

"Édesem, nem mondtam volna? Te a rekordokat gyűjtöd, én meg a tököket. Ne félj, jó társaságba került, erős középmezőny. Formalinban tartom őket, egyszer megmutatom az egész, hatalmas gyűjteményt. Majd megszokod az üres zacsi látványát. Nem olyan szörnyű, hidd el." 

Szólj hozzá!

Címkék: történet szex

A bejegyzés trackback címe:

https://brekkancs.blog.hu/api/trackback/id/tr135608593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása