Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mocsári békahír

Egy brekkancs történetei, parttalan agyalás és önsajnálat

Friss topikok

  • Nash vs. Keynes: média.. (2011.12.28. 07:35) Fűszeres Eszter
  • 1rem1 Art: Ez jó:) (2011.12.18. 10:17) Láthatatlan
  • Nash vs. Keynes: no igen. revideálom az álláspontomat, bár tény, hogy én magam hajlamos vagyok megfeledkezni az ily... (2011.07.23. 22:55) Azt mondja a barátom
  • John Preston: :( (2011.05.12. 16:30) Kislány
  • Szőkeherceg-bombanője: Úgy vagyok vele, hogy ha bárki elkezd kiabálni, akkor csatlakozom. Amúgy meg nézegetem a kínálatot... (2010.11.25. 14:50) Nem is tudom

Linkblog

2013.11.15. 21:10 Szőkeherceg-bombanője

"Alattunk morajlik a város

kicsi és jelentéktelen

nem tudom, hogy mire várok, 

de ha meglátom, felismerem."

Alattam nem morajlik a város. Fel se ér ide a hangja. És egyáltalán nem kicsi és jelentéktelen, sokkal inkább fényes és távoli. Egyik irányba ellátok a hegyekig, látom a budai várat, az egész Gellért-hegyet és még messzebb is. A másik irányba a földön elszórt gyöngysor mutat, a futópálya fényei. Minden nagyon messze van. Folyamatos a zümmögés, a gépek dolgoznak, hűtik önmagukat. Időnként felszáll egy-egy gép, hangja vele együtt úszik el a fekete éjszakába. 

Tökéletesen egyedül vagyok. Vagy legalábbis úgy érzem. Fölöttem persze dolgoznak emberek, ahogy alattam is pár emelettel lejjebb. De csönd van, nyugalom, én pedig ülök magasan a város fölött egyedül. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brekkancs.blog.hu/api/trackback/id/tr95636142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása