Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mocsári békahír

Egy brekkancs történetei, parttalan agyalás és önsajnálat

Friss topikok

  • Nash vs. Keynes: média.. (2011.12.28. 07:35) Fűszeres Eszter
  • 1rem1 Art: Ez jó:) (2011.12.18. 10:17) Láthatatlan
  • Nash vs. Keynes: no igen. revideálom az álláspontomat, bár tény, hogy én magam hajlamos vagyok megfeledkezni az ily... (2011.07.23. 22:55) Azt mondja a barátom
  • John Preston: :( (2011.05.12. 16:30) Kislány
  • Szőkeherceg-bombanője: Úgy vagyok vele, hogy ha bárki elkezd kiabálni, akkor csatlakozom. Amúgy meg nézegetem a kínálatot... (2010.11.25. 14:50) Nem is tudom

Linkblog

Állomások

2010.03.23. 13:48 Szőkeherceg-bombanője

Te kis dög, te aljas szuka! Hát hogy tehetsz velem ilyet? Így felhúzni az embert. Hadd menjek fel, ne izélj már. Fogalmad sincs, mennyire kész vagyok tőled! Na, ne húzd el a szádat. Kérlek! Mit csináljak? Mondd meg! Letérdeljek eléd? Naa. Ne hagyd már, hogy ennyire megalázkodjam előtted. Essen meg rajtam az a jó szíved! Tudod, hogy szeretlek! És ha meglátnak? Kit érdekel? Ne hagyd, hogy meglássanak. Engedj fel. Akkor senki nem fog meglátni.

Te kis dög! Hozd csak ide a kis segged! Hmm. Megőrülök tőled! Imádom a finom bőrödet. De jó az illatod! Nem kell ide ez a sok textil. Úgy ni. És most szépen megeszlek. A popsidon kezdem. De finom kis falat! Imádom mikor ilyen büdös kis szuka vagy! Na gyere, ülj csak szépen a bácsi ölébe. Jó kislány. Teljesen kikészítesz!

Már megint mi a fenét találtál ki? Hogy lehetsz ilyen dög? Na ne, azt nem. Ne is álmodj róla!
Jól van na, nem kell megsértődni. Gyere közelebb. Adj egy puszit. Nem mondom. Úgyis tudod te azt. Minek annyit mondogatni? Azt hiszed azon az egy nyavalyás szón múlik? Hagyjál már békén! Azt hittem lesz egy normális esténk, hazajövök, erre tessék, ezzel a baromsággal vársz, mert mindig kitalálsz valamit, aztán mikor békülni próbálok jössz ezzel a másik marhaságoddal. Elegem van már ebből! Hülye hisztis szuka. Teljesen kikészítesz.

Te aljas szuka! Csak nem képzelted, hogy kiforgatsz a vagyonomból? A gyerek pedig nálam marad, érted? Amilyen dög vagy nem is gondoznád. Neked csak a szexen jár az eszed! Meg a kenceficéken, manikűrön. Azt hitted egy ilyennel hagyom? Mit képzelsz te magadról? Hülye vagyok én? Hát nem. Nem hatsz már meg a seggeddel! Azok az idők elmúltak! És különben is. Nézzél már magadra! Ez már nem is popsi, hanem valag! Na, húzd magad arrébb. Költözz anyádhoz! Egész nyugodtan!

Szólj hozzá!

Címkék: szex kapcsolat stációk

A bejegyzés trackback címe:

https://brekkancs.blog.hu/api/trackback/id/tr431862352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása